راه اندازی سومین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تعالی خانواده درهرمزگان

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۴:۵۰
کد خبر: ۸۵۸۲۴۳
راه اندازی سومین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تعالی خانواده درهرمزگان
مجتبی عامری سیاهوئی معاون فرهنگی و امور جوانان از صدور مجوز سومین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج استان هرمزگان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مجتبی عامری سیاهوئی معاون فرهنگی و امور جوانان در جلسه مشترک با خانم جهانشاهی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان از تکمیل پرونده مرکز مشاوره ازدواج سپید ، سومین مرکز تخصصی ازدواج استان خبر داد و گفت بزودی بعد از امضای تفاهم‌نامه مشترک دو اداره کل بر صدور مجوز تخصصی مراکز ازدواج اقدامات لازم صورت می گیرد .

عامری در مورد اهمیت مراکز تخصصی مشاوره ازدواج گفت ؛

در روز های اولیه ازدواج و در زمان آشنای قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک موفق توسط افراد نادیده گرفته می شود، که سبب می گردد بعد از سپری شدن سال های اولیه مشکلات و اختلافات زیادی در بین زوج ها به وجود بیاید. هدف اصلی مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از ازدواج این است که ما یاد بگیریم که چگونه با مشکلات زندگی زناشویی روبرو شویم. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک می باشد. از آنجایی که ازدواج مهمترین تصمیم گیری در زندگی هر فرد می باشد، آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک ضروری است.

معاون فرهنگی و امور جوانان افزود ؛: آموزش های پیش از ازدواج موجب می شود که جوانان در انتخاب همسر ، انتخاب بهتری داشته باشند و کسی را انتخاب کنند که مناسب تر بوده و با تفکرات خودشان ، هم گام تر یا در اصطلاح دینی، هم کفو باشد

مجتبی عامری سیاهوئی معاون فرهنگی و امور جوانان خاطر نشان کرد : وزارت ورزش و جوانان تاکنون دو مجوز مرکز مشاوره ازدواج یاس هرمزگان و مرکز مشاوره ازدواج طلوع آرامش در استان مجوز فعالیت صادر کرده و مرکز مشاوره ازدواج سپید هم سومین مرکزی خواهد بود که مجوز آن صادر خواهد شد .

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز