استاندار هرمزگان:

فعالیت های بوم گردی و گردشگری در بندرکوهستک تقویت شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۷:۰۹
کد خبر: ۸۵۸۷۸۷
ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندر کوهستک از کمک ها و حمایت های دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در راستای ارائه خدمات مطلوب به این شهر تشکر و قدردانی نمودند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ در نشست استاندار هرمزگان با مسئولان شهر بندرکوهستک شهرستان سیریک، مسئولان این شهر از جمله حجت الاسلام و المسلمین اخلاصی امام جمعه اهل تشیع، شیخ گلزاری امام جمعه اهل سنت، آیت پیر آراسته شهردار و مسعود رئیسی رئیس شورای اسلامی شهر بندر کوهستک، تشکر و قدردانی ویژه از کمک ها و حمایت های استاندار هرمزگان در راستای کمک به ارائه خدمات مطلوب به این شهر داشتند.

احداث بلوار ورودی شهر بندر کوهستک به طول ۳ کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در این شهر بود که از خواسته های مهم مردم بندر کوهستک محسوب می‌شد.

طبق اعلام مسئولان شهر بندر کوهستک، این بلوار طی مدت ۸ ماه با حمایت های دکتر همتی استاندار هرمزگان احداث شد، که چهره زیبایی به این شهر بخشیده است.

همچنین حمایت های استاندار  هرمزگان در راستای ایجاد دیگر امکانات و خدمات مطلوب در شهر بندرکوهستک از جمله در حوزه راه و ورزش مورد قدردانی مسئولان این شهر قرار گرفت.

استاندار هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های متعدد شهر بندر کوهستک، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت بالای این شهر در راستای جذب گردشگر باید توسعه امکانات برای ترویج صنعت گردشگری در بندر کوهستک مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: نیاز است فعالیت های بوم گردی در بندرکوهستک بیش از پیش تقویت شود.

همتی همچنین زیباسازی شهر بندر کوهستک را برای تقویت حوزه گردشگری این شهر و افزایش اشتغال در آن موثر دانست.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز