معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

مسائل مرتبط با تامین آب شرب شهرها و روستاها با جدیت پیگیری و رفع شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۷:۳۱:۱۲
کد خبر: ۸۵۹۱۱۸
مسائل مرتبط با تامین آب شرب شهرها و روستاها با جدیت پیگیری و رفع شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: باید مسائل تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان رفع شود تا هرمزگان در تابستان پیش رو با مشکل کمبود آب رو به رو نشود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رضا مدرس در جلسه بررسی وضعیت تامین آب شرب شهرها و روستاهای هرمزگان، عنوان کرد: تامین آب شرب شهرها و روستاهایی که دچار مشکل هر چند کوچک هستند باید در قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت بررسی و برای آن چاره اندیشی و اقدام شود.

وی تاکید کرد: براساس زمان بندی مشخص برای رفع مشکلات تامین آب اقدام و پیگیری های لازم در خصوص تامین منابع مالی و سایر مسائل صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: دستگاه های زیر مجموعه شرکت آب و فاضلاب کشور در استان باید اقدامات لازم به منظور تامین آب شهرها و روستاهای استان و رایزنی های لازم را با وزارت نیرو انجام دهند.

مدرس تاکید کرد: به منظور بهبود روند آبرسانی و افزایش تولید آب، باید تسریع در ترخیص تجهیزات مورد نیاز آبشیرین کن ها از گمرکات استان به طور جدی پیگیری شود.

وی گفت: سپاه امام سجاد(ع) و نیروی دریایی سپاه در هرمزگان همکاری خوبی در آبرسانی به شهرها و روستاهای استان انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز