فرماندار بندرعباس گفت:

با ورود این ۵ حلقه چاه مشکل تامین آب مورد نیاز مرتفع خواهد شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۷:۴۸:۳۲
کد خبر: ۸۵۹۴۳۳
بازدید میدانی و بررسی مسائل و مشکلات آبرسانی به روستای سرخون توسط فرماندار بندرعباس انجام گرفت

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس با همراهی مهندس رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار  ، آقای اسماعیلی بخشدار مرکزی ، آقای روحانی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی و آقای خوشدل مدیر آب و فاضلاب روستایی از روستای سرخون بازدید میدانی بعمل آورد و مسائل و مشکلات آبرسانی به روستای سرخون را مورد بررسی قرار داد.

 فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت : پس از بازدید مشخص گردید از مجموع ۳ چاه موجود ۱ چاه به دلیل مشکلات فنی از شبکه خارج گردیده  که مقرر گردید در ایام جاری مشکل مرتفع و وارد شبکه آبرسانی گردد.

 وی در ادامه افزود:  مقرر گردید ۲ حلقه چاه اجاره ای نیز ظرف ۱ هفته آینده  تجهیز و وارد شبکه گردد که با ورود این ۵ حلقه چاه مشکل تامین آب مورد نیاز مرتفع خواهد شد ، لذا جهت مدیریت مصرف آب و جلوگیری از مصرف بی رویه مواردی مورد تا کید قرار گرفت.

 این مقام مسئول بیان داشت: آب و فاضلاب روستایی با همکاری شورا و دهیاری سرخون کلیه انشعاب های غیر مجاز را سریعا ظرف ۲ هفته آینده تعیین تکلیف نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: بدهی مصرفی آب نیز ظرف مدت ۲ هفته تسویه گردد و بعد از آن آب و فاضلاب روستایی نسبت به اعمال قانون و برخورد با انشعابات غیر مجاز و همچنین انشعابات بدهکار اقدام لازم را انجام دهد.

 فرماندار بندرعباس در پایان گفت: اطلاع رسانی به اهالی و مشترکین توسط شورا ، دهیاری و آبیار انجام گردد و با توجه به کمبود آب به مشترکین دارای مصرف بیش از حد متعارف تذکرات لازم داده شود.

 

نظر شما