استاندار هرمزگان در نشست بررسی مسائل شرکت سهامی زراعی جگین:

جذب سرمایه گذاران جدید در دستور کار شرکت سهامی زراعی جگین قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۷:۵۳:۴۵
کد خبر: ۸۵۹۴۳۷
استاندار هرمزگان بر ضرورت فراهم کردن زمینه برای جذب سرمایه‌گذاران جدید در شرکت سهامی زراعی جگین تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در نشست بررسی مسائل شرکت سهامی زراعی جگین که با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان و مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت سهامی زراعی جگین در محل دفتر استاندار هرمزگان در تهران برگزار شد، اظهار داشت: استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری است که باید این ظرفیت‌ها به خوبی معرفی شوند.

 

 

وی بر ضرورت حمایت جدی از سرمایه‌گذاران تأکید کرد و گفت: بسترهای لازم برای ورود و فعالیت سرمایه‌گذاران جدید نیز باید فراهم شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ورود سرمایه گذاران جدید زمینه رونق اقتصادی استان را فراهم می‌کند، اضافه کرد: لازمه رونق اقتصادی استان علاوه بر استفاده از ظرفیت‌ها، همدلی و انسجام است.

همتی با بیان اینکه در شرایط موجود اقتصادی کشور باید بیش از گذشته از سرمایه‌گذاران حمایت کرد، افزود: علاوه بر جذب سرمایه گذار جدید باید تلاش کرد تا تولید و اشتغال فعلی نیز حفظ شود.

وی بر ضرورت رفع موانع بر سر راه سرمایه گذاری های جدید در استان هرمزگان تأکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاران مشکلات کمتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری همانند شرکت سهامی زراعی جگین، نیازمند اراده مضاعف است، افزود: در پروژه های بزرگ باید افراد و شرکت های توانمند مشارکت نمایند و نیاز است با همت بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی، زمینه را برای سرمایه گذاری بهتر در این شرکت ها فراهم کنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اراضی مستعد کشاورزی در منطقه جگین شهرستان جاسک تاکنون به درستی مورد استفاده قرار نگرفته است، خواستار استفاده مطلوب از استعداد موجود در اراضی پایین دست سد جگین شد و افزود: در راستای استفاده مطلوب از استعداد موجود در سد جگین طبق نظر کمیته ای که در این راستا تشکیل شده، با توجه به وضعیت فعلی شرکت و لزوم استفاده مطلوب از ظرفیت موجود، ورود سرمایه گذار جدید جهت بازسازی و توسعه شرکت لازم و ضروری است.

همتی خاطرنشان کرد: پروژه های در مقیاس بزرگ باید به افراد و شرکت های دارای توانمندی علمی و سرمایه بالا سپرده شود تا استعدادها را به نحو مطلوب به کار بگیریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز