دکتر همتی در همایش تجلیل از برترین های اصناف استان:

وضعیت تولید و صادرات در هرمزگان دارای رونق مناسب است

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۸:۱۹:۴۳
کد خبر: ۸۵۹۸۶۵
استاندار هرمزگان گفت: کشور ما از بازاریان متدین و وظیفه شناس و با اخلاص برخوردار است که همواره تلاش داشته اند، ارزش معنوی و اجتماعی کار خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در همایش تجلیل از برترین های اصناف استان هرمزگان با تبریک و گرامیداشت روز اصناف، به نقش تمامی آحاد در برقراری نظم و آرامش در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: اگر همه ما نقش خود را به درستی ایفا کنیم، حقوق همه شهروندان رعایت خواهد شد.

وی ادامه داد: برای نظارت و کنترل بازار نیز خود اصناف و بازاریان بهترین افراد هستند که می توانند این کار را به شکل مناسبی انجام دهند.

استاندار هرمزگان افزود: کشور ما از بازاریان متدین و وظیفه شناس و با اخلاص برخوردار است که همواره تلاش داشته اند، ارزش معنوی و اجتماعی کار خود را حفظ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط جنگ اقتصادی دشمنان و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: دولت مسئولیت های مختلفی در عرصه های متنوع برعهده دارد که باید در پرداخت بودجه و هزینه بخش های مختلف، اولویت ها را در نظر بگیرد.

همتی خاطرنشان کرد: بازاریان ارتباط مستقیم با وضعیت اقتصادی دارند و با توجه به آگاهی از شرایط موجود باید نهایت تلاش خود را در موفقیت در حوزه اقتصاد به کار بگیرند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه آمریکا با زورگویی می‌خواهد بر همه دنیا مسلط باشد و به هیچ پیمانی پایبند نیست، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته با نثار خون های بسیار، استقلال و آزادی خود را حفظ کرده و بر سرنوشت خود حاکم بوده است و این بار نیز ملت ما بر دشمنان غلبه خواهد نمود.

وی عنوان کرد: آمریکا نشان داده به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست چون ما با انجام مذاکرات توانستیم به توافق برجام برسیم و این توافق در سازمان ملل متحد نیز تصویب شد اما باز هم آمریکا به این پیمان پایبند نبود و از آن خارج شد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی با استقامت ملت، به یک کشور با اقتدار در منطقه و دنیا تبدیل شده و بدون نظر کشور ما هیچ تصمیمی در منطقه قابل انجام نیست.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در این برهه نیز به لطف خداوند متعال و با هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان و با استفاده از مکانیزم‌های برجام اقتدار خود را نشان خواهیم داد.

همتی با بیان اینکه بازاریان به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند، خاطرنشان کرد: بازاریان و اصناف نقش مهمی برای موفقیت در جنگ اقتصادی با دشمنان دارند.

وی تصریح کرد: ملت ایران از جمله بازاریان و اصناف در این مقطع مهم با وحدت و انسجام ملی به شکل هوشمندانه‌ای رفتار کرده اند و توانسته ایم به خوبی وضعیت موجود را کنترل و مدیریت کنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز وضعیت تولید و صادرات در هرمزگان دارای رونق مناسب است، عنوان کرد: تلاش برای تولید صادرات محور یکی از مهمترین راهبردها در استان هرمزگان بوده است و با رفع موانع در این حوزه، سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از کالاهای غیرنفتی استان هرمزگان صادر شد.

وی گفت: با رونق صادرات کالاهای غیرنفتی درآمدهای ارزی بسیاری برای کشور حاصل می‌شود و یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی تحقق خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز