معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خبر داد:

بررسی روند اجرایی طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک با مشارکت بنیاد علوی

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۴:۲۵
کد خبر: ۸۵۹۸۷۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: به منظور تسریع در اجرایی شدن طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک با مشارکت بنیاد علوی باید روند اجرایی این پروژه ها همواره مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رضا مدرس در جلسه بررسی روند اجرایی طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک، افزود: طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک با مشارکت بنیاد به منظور توسعه این جزیره در حال اجرا است.

وی با اشاره به پروژه های طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک، بیان کرد: در این طرح پروژه های عمرانی مانند طرح هادی روستایی، تجهیز مرکز درمانگاه، ایمن سازی خط انتقال سوخت نیروگاه، احداث بوستان، ساخت و بهینه سازی اسکله  و ...  با مشارکت بنیاد علوی در جزیره لارک در حال اجرا است.

مدرس خاطرنشان کرد: علاوه بر  پروژه های عمرانی، طرح های اجتماعی نیز مانند توان افزایی جوامع محلی، آموزش فنی و حرفه ای، نهضت سواد آموزی به منظور ریشه کنی بی سوادی در جزیره و کمک به گروه های جهادی از اتفاقات خوبی در این جزیره  با مشارکت بنیاد علوی و استانداری هرمزگان است.

وی با اشاره بر رصد نحوه اجرایی پروژه های عمرانی  طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، گفت: این معاونت به منظور تسریع در اتمام پروژه های عمرانی این طرح روند اجرایی آن را همواره پیگیری و رصد می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز