توسط رئیس و معاون درمان دانشگاه صورت گرفت؛

ارزیابی و نظارت بر روند ارائه درمان در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۸:۲۵
کد خبر: ۸۵۹۸۷۴
ارزیابی و نظارت بر روند ارائه درمان در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاون درمان و کارشناسان حوزه نظارت بر درمان از بخش های مختلف بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و درمانگاه عمومی بیمارستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر حسین فرشیدی با حضور در بخش اورژانس بیمارستان و دیدار با متخصص طب اورژانس و پرستاران شاغل در این بخش روند ارائه خدمت به بیماران در این بخش مهم از بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.

 

دکتر فرشیدی در این بازدید شبانه از بیماران بستری در بخش اورژانس نیز عیادت کرد؛ و با معاینه بیمار قلبی حاضر در اتاق cpr مشاوره لازم در خصوص این بیمار به پزشک طب اورژانس ارائه داد.

وی پس از حضور در بخش های رادیولوژی، سی تی اسکن و پذیرش اورژانس بر ارائه خدمات درمانی مناسب و به موقع به بیماران تاکید کرد؛ و ابراز داشت: بخش اورژانس بیمارستان جزو بخش های حساس و مهم بیمارستان است؛ لذا رضایت مندی از بخش اورژانس می تواند بر رضایت کلی سازمان ارائه دهنده مراقبت های پزشکی تاثیر گذار باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: دسترسی آسان بیماران و مراجعه کنندگان به بخش ها، روشنایی معابر و نصب تابلوهای راهنما در برخی از نقاط این مرکز بزرگ درمانی از مهمترین موضوعاتی است که توسط معاونت درمان دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس در حال پیگیری است.

 

 

نظر شما