سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به آراء مردم است

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۹:۳۶
کد خبر: ۸۶۰۲۸۵
نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به آراء مردم است
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی و متکی به آراء مردم است، عنوان کرد: به صورت متوسط هر سال یک انتخابات در کشور برگزار می شود که افزایش اقتدار، عظمت و امنیت نظام را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  رئیس کمیته پشتیبانی مالی و فناوری ستاد انتخابات استان هرمزگان ، مشارکت مردمی را اولین مسئله در انتخابات برشمرد و بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های استان در راستای ایجاد اعتماد عمومی و تقویت مشارکت آگاهانه و گسترده مردم همچون دوره های گذشته تاکید کرد.

نازنین شیبانی با اشاره به اینکه پشتیبانی انتخابات و فناوری اطلاعات از اولویت‌های برگزاری انتخابات در سال 98 است، خاطرنشان کرد: کمیته مالی و پشتیبانی و فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان موظف به اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر و پاسخگویی در انتخابات است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندای هرمزگان همچنین بر لزوم اجرای قانونمند و باشکوه انتخابات با رعایت صرفه و صلاح و کاهش هزینه‌های غیر ضرور و تامین و خرید تجهیزات صرفاً در چارچوب قانون و مقررات با برگزاری مناقصه و ایجاد رقابت سالم در بخش خصوصی تاکید کرد و همه ادارات، دستگاه ها و نهاد ها را طبق قانون انتخابات مکلف به همکاری با فرمانداران و بخشداران در جهت تامین نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز دانست.

وی ابراز امیدواری کرد: طبق ماده ۱۱قانون انتخابات مدیران  در سطح استان و شهرستان ها نهایت همکاری برای برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات را داشته باشند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز