معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

عرضه ماهی در بازار هرمزگان افزایش یابد

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۷:۴۴:۱۴
کد خبر: ۸۶۱۲۶۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: اصناف نقش تعیین کننده ای در خنثی سازی توطئه های اقتصادی دشمنان داشته اند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، با تبریک روز ملی اصناف ، عنوان کرد: اصناف به عنوان یکی از یاری گران اصلی  انقلاب هستند که در عرصه های مختلف همواره پشتیبان نظام  بوده اند.

وی در همین رابطه تصریح کرد: وجود دیدگاه های انقلابی، دینی و مکتبی در بین بازاریان آنها را به اصول انقلاب اسلامی بیش از پیش پیوند داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اصناف علاوه بر اینکه همواره در کنار انقلاب بوده اند بازیگری مهم در عرصه های اقتصادی کشور نیز هستند و حلقه ارتباط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان این صنف اثر گذار جامعه هستند و نقش بسزایی در ایجاد انسجام ، هماهنگی ، ثبات و آرامش در بازار دارند.

وی اظهار داشت: بازاریان در جنگ اقتصادی بی سابقه ای که در سال های اخیر دشمنان بر کشور تحمیل نموده اند همواره در کنار انقلاب بوده اند و نقش تعیین کننده ای در خنثی سازی توطئه های اقتصادی دشمنان داشته اند و در سال 97 با وجود فشار های همه جانبه اقتصادی و رسانه ای دشمنان با همراهی این صنف بازار کشور و هرمزگان به خوبی مدیریت گردید که قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته قویه قضائیه، خاطرنشان کرد: قویه قضائیه یکی از نهاد های مهم کشور است که نقش مهمی در ایجاد عدالت و گسترش امنیت دارد.

حیدری در همین رابطه گفت: این همچنین مصادف است با سالروز حادثه تلخ بمب گذاری  در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین، که شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران انقلاب و در این ترور ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: خون شهیدان انقلاب را بیمه کرده است و این نظام را به قله های رفیع موفقیت رسانده است.

حیدری با اشاره به موضوع افزایش نرخ کرایه های جابجایی خودرو از بندر لافت به سمت قشم، عنوان کرد: موضوع افزایش کرایه حمل خودرو از بندر لافت به سمت  قشم باید کارشناشی شده ، همراه با دلایل قانونی ، توجهی ، گذراندن مراحل قانونی  و اخذ مجوزهای لازم  از نهاد های ذیربط باشد و این مهم طی نشستی مشترک با حضور فرمانداران شهرستان های قشم و بندر خمیر، مسئولان منطقه آزاد و سایر دستگاه های مسئول تعیین تکلیف گردد و از هرگونه افزایش غیر منطقی جلوگیری بعمل آید.

وی با تاکید بر مدیریت عرضه و تامین مرغ  با قیمت مناسب ، تصریح کرد: جهاد کشاورزی با همکاری  سایر دستگاه های مسئول زمینه عرضه مرغ در استان را با قیمت ستاد تنظیم بازار فراهم و از هرگونه افزایش قیمت مرغ فراتر از مصوبات کارگروه ستاد تنظیم بازار جلوگیری بعمل آورند تا این ماده پروتئینی با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: وضعیت عرضه ماهی در بازار استان رضایت بخش نیست و باید با انجام اقدامات عملیاتی توسط اداره کل شیلات، بازار این محصول که نقش مهمی در سبد غذایی مردم استان دارد ساماندهی گردد و با قیمت مناسب به دست مردم استان برسد.

حیدری تصریح کرد: شیلات استان باید نظارت های خود را بر شناور هایی صیادی بیش از پیش تقویت کند و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد کند.

وی در همین رابطه افزود: با وجود حجم گسترده شناور های صیادی در هرمزگان و همچنین فصل مناسب صید آبزیان، کمبود ماهی در بازار استان قابل پذیرش نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص چگونگی تامین و عرضه لباس فرم مدارس استان متناسب با مصوبه ستاد نتظم بازار اقدام نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز