نجات جان مصدومان در اولویت کار اورژانس است

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۷:۵۸:۳۰
کد خبر: ۸۶۱۲۸۲
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی هرمزگان با اشاره به اهمیت مدیریت بحران در سانحه واژگونی اتوبوس زائران مینابی توسط امداد هوایی و زمینی اورژانس هرمزگان گفت: 8 مصدوم بدحال سانحه واژگونی اتوبوس زائران مینابی به قید فوریت توسط بالگرد و سایر مصدومان توسط آمبولانس های اعزامی از بندرعباس و حاجی آباد به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر محمود حسین پور افزود: در همان مراحل نخست سانحه همه مصدومین با آمبولانس های اعزامی به بیمارستان های حاجی آباد و بندرعباس اعزام شدند؛ و 8 نفر از مصدومینی که شرایط وخیمی داشتند با توجه به شدت جراحات وارده و سطح هوشیاری آنان که توسط تریاژ بیمارستان بررسی شده بود، توسط بالگرد از بیمارستان حاجی با قید فوریت به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.

 

دکتر حسین پور با اشاره به آمار فوتی سانحه واژگونی اتوبوس ابراز کرد: متاسفانه 2 نفر در محل حادثه، 2 نفر در بیمارستان حاجی آباد و یک نفر در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) و یک نفر نیز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به علت شدت جراحات فوت شدند.

وی عنوان کرد: 11 نفر از مصدومین در ابتدای مراحل با درخواست خودشان ترخیص شدند که مجددا جهت درمان به بیمارستان بازگشتند؛ در حال حاضر 4 نفر از این مصدومین در بیمارستان حاجی آباد، 22 نفر در بیمارستان شهید محمدی، 5 نفر در بیمارستان تامین اجتماعی و 2 نفر در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بندرعباس بستری و در حال مداوا هستند؛ که امیدواریم هر چه سریعتر با سلامت از بیمارستان مرخص شوند.

روز گذشته اتوبوس زائران عتبات عالیات از شهرستان میناب عازم کربلا بود که در محور بندرعباس به حاجی آباد پس از طی مسیر دچار سانحه شد؛ که متاسفانه 6 فوتی به همراه داشته است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز