مدیر عامل آب و فاضلاب هرمزگان :

نصب لوازم کاهنده در ۶۰ مدرسه استان

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۷:۰۴
کد خبر: ۸۶۱۵۴۶
مدیر عامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت : هدیه هفته صرفه جویی آب و فاضلاب هرمزگان به آموزش و پرورش نصب لوازم کاهنده مصرف با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در ۶۰ مدرسه بزرگ استان است .

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ امین قصمی در نشست خبری بمناسبت هفته صرفه جویی در جمع خبرنگاران ادامه داد :در دانشگاه هرمزگان ۱۳۹ پکیج کاهنده مصرف نصب و مصرف آب این دانشگاه از ۲۸ متر مکعب به ۱۶ متر مکعب با کاهش ۴۳ درصدی همراه بوده است.

قصمی با بیان اینکه دستگاه هایی که توانمندی مالی بالایی دارند با نصب پکیج کاهنده مصرف به سمت کاهش مصرف بروند ، افزود : در سال گذشته 3821 لوازم  کاهنده مصرف در هرمزگان نصب شد.

وی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری شهرداری ها از طریق تصفیه پساب فاضلاب  آبیاری فضای سبز رااز شبکه آبیاری شهری تفکیک کنیم .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اینکه مشکل اصلی در صرفه جویی اقتصاد آب است ، اضافه کرد: ۳۸۰۰ پکیج کاهنده مصرف در سال گذشته توزیع و نصب و ۵۸۹۰ پکیج در امسال در برنامه داریم.

وی در زمینه فرهنگ سازی صرفه جویی  آب ، به ساخت سریال طنز، تئاتر خیابانی ، چاپ کتاب در این زمینه و... اشاره کرد .

این مسئول با بیان اینکه  چند طرح آبرسانی بزرگ در ۱۱ شهر بحرانی در حال اجراست ،ابراز داشت : رفع نیاز کم آبی پارسیان ، کوشکنار، دشتی ، رویدر، بستک، جناح با نمک زدایی و ایجاد  آبشیرن کن تامین می شود .

قصمی با اشاره به اینکه  آبرسانی به بستک و جناح از طرح های بزرگ ملی است ، گفت : فاز اول به اتمام رسید ودر  فاز دوم نیز پیمانکار در حال تجهیز کارگاه است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه کمترین هدر رفت آب در بندرعباس است، تصریح کرد : ۳۰ درصد مشترکین خانگی پر مصرف هستند .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز