رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان تاکید کرد:

شفافیت و عدالت از واجبات در انتخابات است

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۹:۳۸
کد خبر: ۸۶۲۴۳۱
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: باید در انتخابات اصل شفافیت و بی طرفی از سوی فرمانداران و هیئت اجرایی رعایت شود تا از ایجاد هرگونه شائبه و حاشیه از نحوه برگزاری انتخابات در استان جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر عباس میرزاد در گردهمایی ستاد انتخابات استان با فرمانداران حوزه انتخاباتی غرب هرمزگان، افزود: شفافیت و عدالت دو اصل مهم و واجب در روند برگزاری انتخابات است که باید در تمامی مراحل آن توسط فرمانداران و ستاد اجرایی رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران باید از مسائلی که در انتخابات ایجاد شائبه می کند جلوگیری و از قرار گرفتن در مسیر موارد این چنینی اجتناب  کنند‌.

میرزاد عدالت در برگزاری انتخابات را از دیگر وظایف فرمانداران دانست و عنوان کرد: نگاه فرمانداران باید به تمامی کاندیداها و داوطلبین در انتخابات مجلس شورای اسلامی به یک شکل و سیاق باشد و از دخالت سلایق شخصی و گرایش سیاسی در خصوص برخورد با کاندیداها پرهیز شود.

وی برگزاری انتخابات را از مهم ترین مراحل کار فرمانداران خواند و گفت: فرمانداران باید برای برگزاری  انتخابات با شکوه تمهیدات لازم را از همین حالا در نظر گیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، نظم و انضباط در اجرای انتخابات را بسیار مهم دانست و  تاکید کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری با همت فرمانداران علاوه بر نظم و انضباط با نشاط سیاسی و در کمال امانتداری و با مشارکت گسترده مردم همراه خواهد بود.

وی آموزش افراد دست اندرکار انتخابات را یکی از اصول برگزاری آن اعلام کرد و افزود: فرمانداران باید سریع تر اقدامات لازم به منظور برگزاری دوره های مورد نیاز برای برگزارکنندگان انتخابات با توجه به مسئولیت آنها در شهرستان ها را انجام دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز