اردوهای زیارتی به مشهد مقدس توسط کمیته امداد آغاز شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۶:۲۶
کد خبر: ۸۶۲۸۱۹
رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی از اعزام 52 مددجوی تحت حمایت به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ غلامحسین حیدری، رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی شهرستان میناب در خصوص آغاز اردوهای زیارتی به مشهد مقدس، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این نهاد، تعمیق و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی می‌باشد که از طریق اعزام خانواده‌های تحت حمایت به اردوهای زیارتی و آموزشی صورت گرفته است.

وی افزود: 52 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد توکهور و هشتبندی در سه‌ماهه نخست امسال به مشهد مقدس اعزام شدند که پیش‌بینی‌شده تا پایان تابستان امسال تعداد زائرین به مشهد مقدس به 120 نفر برسد.

رئیس کمیته امداد توکهورو هشتبندی شهرستان میناب بابیان اینکه بیشترین گروه اعزامی از زنان سرپرست خانوار می‌باشند، ادامه داد: هدف از اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به سفرهای معنوی و زیارتی ارائه آموزه‌های دینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان آنان است.

حیدری عنوان کرد: امیدواریم با حمایت خیران در طرح اردوی شوق زیارت بتوانیم زمینه اعزام آن دسته از مددجویان و نیازمندانی که تاکنون به هیچ سفر زیارتی مشرف نشده‌اند را فراهم‌سازیم.

وی در پایان تأکید کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی http://shogheziarat.emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد مشارکت خود را جهت اعزام نیازمندان جهت سفرهای زیارتی حمایت نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز