مهمترین راه حل مشکل آب آموزش و فرهنگ سازی است

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۹:۴۴
کد خبر: ۸۶۲۸۴۳
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در نشست با درویشی مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه با تاکید بر آموزش و فرهنگ سازی به عنوان مهمترین راه حل مشکل آب ، پیرامون سازگاری با کم آبی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ هوشنگ ملایی اﻳﺠﺎد ﺗﺸﻜﻞ آب ﺑﺮان ﺑﺎ ﻫﺪف ﺣﻔﻆ ﻣﻨﺎﺑﻊ آب زﻳﺮزﻣﻴﻨﻲ ، ﺑﻬﺮه وری و ﺣﻔﻆ داﻧﺶ ﺑﻮﻣﻲ و روشهای سنتی تغذیه مصنوعی را در بسیاری از مواد کاربردی اعلام کرد و با اشاره به فعالیت‌های خوب هرمزگان در ایجاد سامانه نقشاب و سامانه پاسخ به استعلامات, موفقیت در تدوین برنامه‌های عملیاتی سازگاری با کم آبی را مرهون زحمات بسیار و هماهنگی مستمر با همه سازمان‌ها و نهادهای دیگر و حتی استان های مجاور دانست.

ملایی ضمن ابراز خرسندی از نشست با مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه از آمادگی شرکت تحت مدیریت خود برای هرگونه همکاری در زمینه‌های مشترک خبر داد.

در ادامه درویشی با اذعان به اهمیت مباحث سازگاری با کم آبی, خواستار تبادل تجارب مفید هرمزگان در انجام هماهنگی های بین بخشی و اجرای موفق برنامه های سازگاری با کم آبی شد.

گفتنی است در پایان این دیدار مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه ، دریافت لوح واحد برتردر زمینه سازگاری با کم آبی از سوی وزیر نیرو را به هوشنگ ملایی تبریک گفت با اهدای کتاب نفیس مدیریت منابع حیاتی به مهندس ملایی از وی قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز