بازدید فرماندار خمیر از مسیر قدیم خمیر به بندرعباس:

کاسته شدن آمار سوانح و حوادث جاده‌ای در مسیر بندرعباس به کهورستان

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۶:۰۱
کد خبر: ۸۶۳۳۳۴
میرهاشم خواستار فرماندار خمیر همراه با مهندس امیری مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خمیر از جاده قدیمی بندرخمیر به بندرعباس بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ فرماندارخمیر در خصوص این بازدید گفت:در گذشته بدلیل وسعت عرض رودخانه کل و نبود پل، در هنگام بارندگی تردد در این محور به سختی انجام می شده است.

وی افزود:در حال حاضر دو دستگاه پل بزرگ بطول 100 و 200 متر و عرض 9 متر و شمع تا عمق به میانگین 35 متر با حداکثر تناژ 1000تن بار در عرض این رودخانه احداث شده است.
فرماندار همچنین گفت:احداث دو دستگاه پل و 1000متر دیواره های اطراف آن و همچنین ساخت دو کیلومتر راه های طرفین پل توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در مجموع با هزینه ای به مبلغ 150 میلیارد ریال ، از اقدامات انجام شده در این راستا است.
این مقام ادامه داد:بهسازی و ایجاد شانه ، روکش آسفالت و نصب تابلوهای راهنمایی از جمله کارهایی است که در این مسیر انجام خواهد شد.
میرهاشم خواستار در پایان نیز تصریح کرد:با گشایش این مسیر علاوه بر کاهش مسافت بندرخمیر به بندرعباس و صرفه جویی در زمان سفر، باعث کاسته شدن آمار سوانح و حوادث جاده‌ای در مسیر بندرعباس به کهورستان بویژه حدفاصل گچین تا لاتیدان خواهد شد

 

نظر شما