به مناسبت هفته قوه قضائیه:

دومین محموله کمک های دادگستری هرمزگان برای سیل زدگان ارسال شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۱:۴۴
کد خبر: ۸۶۳۳۳۶
دومین محموله کمک های دادگستری هرمزگان برای سیل زدگان ارسال شد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ارسال دومین محموله کمک های دادگستری این استان به مناسبت هفته قوه قضائیه برای سیل زدگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه محموله اول کمک رسانی دادگستری هرمزگان در اردیبهشت ماه امسال به مناطق سیل زده ارسال شد اعلام کرد: به مناسبت هفته قوه قضائیه ، کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان، محموله دوم کمک رسانی خود را در قالب یک کامیون وسایل ضروری زندگی و ارزاق برای کمک به سیل زدگان ارسال نمودند.

وی در ادامه افزود: در پی بارندگی های شدید و سیل آسا که متأسفانه در فصل زمستان امسال در برخی مناطق کشور خسارات جانی و مالی بر جای گذاشت و کام هموطنان عزیزمان را تلخ کرد، قضات و کارکنان دادگستری استان هرمزگان در حرکتی خودجوش و برای دومین بار محموله ای از کمک های انسان دوستانه خود را به مناطق سیل زده ارسال کردند .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این مطلب که این کمک ها از طریق سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ارسال می شود خاطرنشان کرد: این حرکت انسان دوستانه، به منظور تسکین آلام هموطنان خسارت دیده و کمک به تأمین اقلام و وسایل ضروری زندگی برای این عزیزان صورت گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز