در ششمین جشنواره طرح های برگزیده دهیاری های کشور:

کسب رتبه برتر طرح اشتغالزایی استان

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۸:۰۶:۴۴
کد خبر: ۸۶۴۴۴۴
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان از کسب مقام نخست طرح سایت گردشگری و تفریحی جنگل حرا (استان هرمزگان- شهرستان قشم- روستای گورزین) در محور منابع درآمدی پایدار، کارآفرینی و اشتغال روستایی در ششمین جشنواره طرح های برگزیده دهیاری های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  مجید سلحشور ضمن اعلام این خبر، افزود: ششمین جشنواره طرح های برگزیده دهیاری های کشور با دو محور منابع درآمدی پایدار، کارآفرینی و اشتغال روستایی و عمران و خدمات روستایی در تهران برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در مرحله اول جشنواره ١٣٠ طرح از ٢٣ استان کشور مورد پالایش و داوری قرار گرفت که در نتیجه ٤٦ طرح از ١٩ استان به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

سلحشور خاطرنشان کرد: از ۴۶ طرح راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره در نهایت نتیجه ارزیابی و امتیازدهی هیات داوران بر اساس شاخص های عمومی و خصوصی، طرح سایت گردشگری و تفریحی جنگل حرا (استان هرمزگان- شهرستان قشم- روستای گورزین) مقام نخست کشور در محور منابع درآمدی پایدار، کارآفرینی و اشتغال روستایی را کسب کرد.

وی تاکید کرد: دهیاران در ایجاد فضای پرتحرک و همراه با امید در روستاها نقش زیادی دارند و هرگاه بدنبال کارهای نوآورانه و ارایه ایده های جدید و خلاقانه بوده اند، گام های خوبی برای توسعه و پیشرفت روستا برداشته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز