استاندار هرمزگان :

رونمایی طرح های مجلس شورای اسلامی جهت مقابله با تهدیدات آمریکا

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۷:۳۵
کد خبر: ۸۶۵۵۴۶
استاندار هرمزگان خواستار تبیین و انعکاس ابعاد مختلف جنایت ضد بشری آمریکایی ها در حمله به هواپیمای مسافربری ایران در سطح افکار عمومی جهان شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در نشست خبری که به مناسبت ۱۲ تیر سالگرد شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی ناو آمریکایی برگزار شد، عنوان کرد: در سالگرد این واقعه باید ابعاد مختلف این جنایت آمریکایی ها از طریق رسانه ها در سطح افکار عمومی جهان تبیین و منعکس شود.

وی ادامه داد: آمریکا با حمله موشکی و انهدام هواپیمای مسافربری، جنایتکار و تروریست بودن خود را نشان داد.

استاندار هرمزگان افزود: اصحاب رسانه با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف اطلاع رسانی، ابعاد مختلف این جنایت ضد بشری آمریکا را به گوش جهانیان برسانند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران، سی و یکمین سالگرد این واقعه را به ملت ایران به ویژه خانواده های معظم شهدای این واقعه تسلیت گفت.

شایان ذکر است؛ در این نشست خبری که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طرح های مجلس شورای اسلامی جهت مقابله با تهدیدات آمریکا رونمایی و تشریح گردید.

در دوازدهم تیر سال ۱۳۶۷ هواپیمای مسافربری پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که از مبدأ فرودگاه بندرعباس عازم فرودگاه دبی بود، بر فراز آب های خلیج فارس از سوی ناو آمریکایی وینسنس مورد حمله موشکی قرار گرفت و ۲۹۰ مسافر آن به شهادت رسیدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز