رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

دستگیری ۹ نفر از عوامل درگیری با مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس در میناب

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۸:۴۳:۰۵
کد خبر: ۸۶۷۶۵۴
دستگیری ۹ نفر از عوامل درگیری با مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس در میناب
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری 9 نفر از مهاجمین به مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس در شهرستان میناب خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص جزئیات درگیری تعدادی از قاچاقچیان مشروبات الکلی و عوامل آنها با مأمورین انتظامی و تکنسین اورژانس در شهرستان میناب اظهار داشت: در پی واژگونی خودروی دو نفر از قاچاقچیان مشروبات الکلی در محور مواصلاتی " سیریک به سمت میناب"  که به مجروحیت این افراد منجر شد، پس از اعزام تیم امداد ، بنا به نظر تکنیسین اورژانس جاده ای ، متهمان که از ناحیه داخلی به شدت خونریزی و نیازمبرم به درمان تخصصی داشتند،توسط یک دستگاه خودروی آمبولانس با اسکورت مأموران انتظامی به بیمارستان میناب اعزام شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: بر اساس گزارش نیروی انتظامی ،در ابتدای بلوار زهوکی شهرستان میناب تعداد زیادی افراد مهاجم که ظاهرا از دوستان متهمین بودند با ایجاد راه بندان و مسدود نمودن جاده اصلی، به سمت آمبولانس و خودروی انتظامی حمله ور شده و با سنگ پرانی ، پس از متوقف نمودن و محاصره خودرو، با ضرب و جرح عوامل اورژانس و مأموران انتظامی، متهمان را به همراه برانکاردی که دست آنان به وسیله دستبند به آن متصل شده بود، توسط خودروی پیکاب که از قبل تدارک دیده بودند از محل متواری نموده اند.

 وی در ادامه افزود : پس از گزارش حادثه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب ،به دستور مقام قضایی ، مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهرستان  با کار اطلاعاتی گسترده ضمن شناسایی عاملان درگیری و محل اختفاء آنها تعداد 9 نفر از مسببین اصلی را در کمتر از 24 ساعت دستگیر نمودند.

صالحی با اشاره به اینکه تحقیقات جهت شناسایی و محل اختفاء دیگر متهمان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد 5 دستگاه خودرو که در درگیری مورد استفاده قرار گرفته اند نیز توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خاتمه با اعلام این مطلب که اخلالگران در نظم و امنیت عمومی زیر ذره بین دستگاه قضایی هستند ، خاطر نشان کرد: برای این افراد هیچ حاشیه امنی در استان هرمزگان وجود نخواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز