مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان :

۲۶۸ هرمزگانی در رقابت چهل و دومین مسابقات استانی قرآن کریم

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۲:۲۴
کد خبر: ۸۶۸۴۲۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از رقابت ۲۶۸ هرمزگانی در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بٌرنا در هرمزگان ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدطاهر گرایلی در نشست خبری بمناسبت طرح تابستانی نشاط معنوی در بین خبرنگاران استان  با بیان اینکه آئین پایانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی در ۲۱ تیرماه جاری برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقات ۲۶۸ نفر زن و مرد در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰جز، حفظ ۱۰ جز و حفظ ۵ جز، ترتیل، قرائت، اذان و مدیحه سرایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود : در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم یک هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدطاهر گرایلی با قدردانی از همراهی دستگاه های اجرایی استان، ادامه داد: داوری این دوره از مسابقات را ۱۰نفر از داوران مطرح کشوری بر عهده دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان عنوان کرد : مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که هرمزگان طی سال های اخیر حائز رتبه برتر در مسابقات قرآنی شده، افزود:برگزاری این مسابقات موجب شناسایی نخبگان قرآنی، ورود قرآن به زندگی مردم، آشنایی بیشتر مردم با قرآن و اثرگذاری بر کارکردهای اجتماعی و کاهش نابهنجاری‌ها می‌شود.

گرایلی خاطر نشان کرد : طی سال گذشته هرمزگان توانست برای نخستین بار رتبه یازدهم مسابقات کشوری را کسب کند که امیدواریم که امسال بتوانیم رتبه تک رقمی را کسب کنیم.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز