بازدید میدانی وزیر اقتصاد از دروازه طلایی اقتصاد ایران

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۳:۰۱
کد خبر: ۸۶۹۸۹۷
بازدید میدانی وزیر اقتصاد از  دروازه طلایی اقتصاد ایران
وزیر اقتصاد و دارایی ضمن بازدید از بخش های اصلی بندر شهید رجایی به عنوان مهم ترین دروازه صادرات و واردات ایران، نحوه خدمات رسانی به فعالان اقتصادی و صاحبان کالا را به صورت میدانی مورد ارزیابی و پایش قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  "فرهاد دژپسند"در جریان دومین روز سفر خود به مرکز استان هرمزگان با حضور در پایتخت دریایی ایران از امکانات، تجهیزات و

قابلیت های بندر شهید رجایی، کشتی‌های داخلی و خارجی پهلو گرفته در اسکله‌ها و عملیات تخلیه و بارگیری کالا در ترمینال های کانتینری، فله و متفرقه، نفتی و مواد معدنی واقع در این منطقه ویژه اقتصادی ۲۴۰۰هکتاری بازدید کرد.

"محمد راستاد" مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، "مهدی میراشرفی" رئیس کل گمرک ایران، "فریدون همتی" استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، از جمله مقاماتی بودند که وزیر اقتصاد را در این بازدید، همراهی می کردند.

"اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در حاشیه بازدید وزیر اقتصاد از پیشرفته‌ترین ترمینال کانتینری کشور و اسکله ها و انبارهای کالاهای اساسی، گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های عملیاتی بندر شهید رجایی و سایر بنادر تابعه آن در کرانه ۲۲۳۸ کیلومتر از نوار ساحلی خلیج فارس و دریای عمان ارائه کرد.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی طی دوره زمانی ۱۱۵ روزه سال جاری نیز به بیان گزارشی کوتاه از اقدامات صورت گرفته به منظور تسریع و تسهیل فرآیند خروج اینگونه کالاها از بندر شهید رجایی پرداخت.

حضور در نشست هماهنگی بررسی راهکارهای کاهش رسوب و  ماندگاری کالا در بزرگترین بندر کانتینری ایران و کنفرانس خبری با حضور اصجاب رسانه به میزبانی بندر شهید رجایی از دیگر برنامه های روز دوم سفر وزیر اقتصاد و دارایی به پایتخت تجارت دریایی ایران است.

یادآور می شود، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی کمتر از شش ماه پیش و در هفته نخست بهمن ماه سال ۹۷ نیز از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی

 

نظر شما