رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهربندرعباس :

تقدیر وتشکر از زحمات امام جمعه بندرعباس

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۴۸:۱۶
کد خبر: ۸۷۰۴۴۹
تقدیر وتشکر  از زحمات امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  " فیصل دانش "رئیس شورا بعنوان سخنگوی اعضای شورای اسلامی شهربندرعباس به نمایندگی از مردم عالم پرور وشهید پرور بندرعباس از زحمات آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان وامام جمعه محترم شهر بندرعباس  از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

متن پیام به این شرح است :

بسمه تعالی

منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق

برادر ارجمند جناب آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

 

نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان وامام جمعه محترم شهر بندرعباس

سلام علیکم

به شکرانه ی توفیق و به پاسداشت همت وثیق حضرت عالی در ساخت مصلی بزرگ شهربندرعباس که درک بالا  نسبت  به مسائل فرهنگی،مذهبی ، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت در امور را دربر داشته است باعث و حامل آن گردید تا بر خود وظیفه بدانیم که از طرف مردم متدین شهر عالم پرور بندرعباس از جنابعالی تشکر و قدردانی نماییم.

شور شیرین تلاش خاضعانه شما در ساخت این مجموعه عظیم که جای جای آن اثر قدم های  پشتکار و همت شما بر آن موج می زند به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود.

چه غرور آفرین است عزیزی همچون شما که در کمال صداقت و درستکاری بیست ونه سال از بهترین سالهای زندگی خود را در سنگر خدمت به مردم و جوانان استان هرمزگان گذرانیده و در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و مرجعیت رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) از هیچ خدمتی دریغ ننموده اید.

امیدواریم با توکل به خداوند منان و  توسل به اهل بیت عصمت و طهارت در همه عرصه های زندگی مشحون از عطر خوش نواز الهی باشید و به عنوان نیروی خدمتگزار برای تعالی دین مبین اسلام ، گام های مستحکم و مستمری را بردارید و عاقبت بخیری که آرزوی دیرینه همه انبیاء و اولیا و صلحای ما بود قرین زندگی پرنورتان باشد.

فیصل دانش 

رئیس شورای اسلامی شهربندرعباس

 

نظر شما
پرونده ویژه