نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی رسالت مهم بهزیستی است

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۹:۱۶
کد خبر: ۸۷۰۵۲۸
در نخستین روز از هفته بهزیستی ، مدیر کل و معاونین بهزیستی هرمزگان با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در این نشست نازنین شیبانی تذرجی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ، ضمن تقدیر از فعالیت های تخصصی و گسترده بهزیستی در استان ، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی را رسالت مهم بهزیستی عنوان کرد و افزود : باید توجه ویژه ای به توانمندی بانوان در عرصه ها ی مختلف صورت گیرد زیرا جامعه ای سالم خواهد ماند که مادران و زنان سالم و توانمند داشته باشد.

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی در پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی مدیر کل بهزیستی استان ، در خصوص پیگیری میزان تخصیص اعتبارات استانی و ایجاد زمینه مشارکت بیشتر مدیران صنایع با بهزیستی قول مساعد داد.

غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی استان نیز ضمن اعلام بخشی از عملکرد و فعالیت های بهزیستی استان از واگذاری 90 درصد از فعالیت ها به مراکز غیردولتی خبر داد و خواستار ایجاد زمینه هدایت خیرین و صنایع استان برای فعالیت در راستای اهداف بهزیستی به ویژه در حوزه پیشگیری شد.

وی مشکلات اعتباری و کمبود تخصیص اعتبارات استانی جهت رفع مشکلات مددجویان و همچنین پرداخت های پرسنلی را دیگر دغدغه بهزیستی استان دانست.

 

نظر شما
پرونده ویژه