اجرای موفق ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس استانداردهای جهانی

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۳:۲۵
کد خبر: ۸۷۰۵۵۴
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجرای موفق شانزدهمین ممیزی بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) در این مجموعه بندری و دریایی خبر داد و گفت: این دستاورد مهم، نقطه عطفی در مسیر بهبود خدمات رسانی و حضور در صحنه رقابت های ملی و بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، "حمیدرضا محمدحسینی" ضمن اشاره به پیاده سازی سیستم مدیریت IMS در بندر شهید باهنر در راستای اجرای تعهدات خط مشی و چشم انداز سازمانی، گفت: بهبود ارائه خدمات به عنوان اصل اول مشتری مداری، حفاظت از محیط زیست به عنوان مسئولیت اجتماعی سازمانی و صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی

سازمان، از جمله اهداف مدنظر این طرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه شانزدهمین ممیزی سیستم مدیریت یکپارچهIMS مطابق با استاندارد با همکاری شرکت معتبر «IMQ» با موفقیت به پایان رسید، خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر بندر شهید باهنر، بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران، نیز زیر ذره بین سخت گیرانه ممیزان بین المللی قرارگرفت.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر تلاش پیگیرانه، فداکاری و احساس مسئولیت تمامی کارکنان و همکاران در کسب این موفقیت را تاثیر دانست و افزود: بنادر شهید باهنر و شهید حقانی، موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO9001:2015 ، ISO14001:2015 و OHSAS 18001:2007 شدند.

محمدحسینی در ادامه تصریح کرد: اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اعتقاد نسبت به ضرورت ارتقای سطح خدمات با توجه به نیاز موجود در بهبود ساختار و استقرار سیستم‌های نوین مدیریت، از سال 1386 نسبت به اجرا و ارتقاء سیستم مدیریت کیفیت، زیست محیطی و مدیریت ایمنی اقدام نموده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: پس از انجام ممیزی مراقبتی، گواهینامه مربوطه با لحاظ پایبندی و مسئولیت‌پذیری کارکنان نسبت به اصول و مبانی سیستم مدیریت یکپارچه، تمدید شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: دریافت این گواهینامه‌ها سندی بر تعهد این بندر نسبت به اصلاح فرایندها، بهبود عملکرد، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، ارتقاء ایمنی کارکنان و حفظ محیط زیست محسوب می شود.

وی در پایان نتایج مثبت این ارزیابی را بیانگر نمود عینی تلاش و تجلی خدمت متعهدانه یکایک کارکنان در راستای پیشبرد اهداف سازمانی دانست و ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک شاهد توسعه روزافزون بنادر و گردش مستمر چرخ توسعه و رونق هر چه بیشتر اقتصاد کشور باشیم.

 

نظر شما
پرونده ویژه