همزمان با آغاز هفته بهزیستی:

هر آنچه داریم از برکت خون شهداست

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۷۰۵۷۶
مدیرکل و کارکنان بهزیستی هرمزگان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس ، مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس را غبارروبی و عطرافشانی کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان  در این مراسم معنوی ، ضمن تبریک آغاز هفته بهزیستی به همه کارکنان خدوم این سازمان گفت : هر آنچه داریم از برکت خون شهداست .آنان جان خود را فدا کردند تا ما باشیم و ما هستیم تا پاسدار خون این مردان بزرگ باشیم.

وی بهترین مرتبه حیات بشری را شهادت دانست و گفت : شهیدان همیشه زنده اند و ما وظیفه داریم ضمن تجدید میثاق با این عزیزان در راستای تحقق آرمان آنان قدم برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین رازمند مدیر روابط عمومی بهزیستی استان نیز با تبریک سی و نهمین سالگرد تشکیل سازمان بهزیستی ، رمز پیروزی انقلاب اطاعت وپیروی از ولایت و قدم گذاشتن در مسیر آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا عنوان کرد و افزود : همه مدیون خون شهدا هستیم و باید با اعتقاد و روشن بینی در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی گفت: امروز همه آمده ایم تا با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز  تجدید میثاق و به دنیا اعلام کنیم که ما هنوز بر همه آرمان های انقلاب اعتقاد راسخ داریم و تا پای جان در این مسیر ایستاده ایم.وفشار وتحریم لحظه ای مارا از مسیر امام وشهدا ولایت دور نخواهد کرد

 

نظر شما
پرونده ویژه