راه اندازی شورای هماهنگی تشکل های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی قشم

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۳:۲۲
کد خبر: ۸۷۱۰۴۱
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی شورای هماهنگی تشکل های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  طاهره شهرکی با اعلام این خبر اظهار کرد: این شورا با هدف برنامه ریزی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی، توزیع مناسب زمانی برای جذب گردشگران در تمام  فصول سال با برگزاری رویدادهای متنوع، ارزان سازی سفر به قشم و رفع کمبودهای زیرساختی و خدماتی از طریق مشارکت بخش خصوصی  تشکیل می شود

وی با اشاره به فعالیت تشکل های گردشگری جزیره در قالب جامعه، انجمن و تعاونی افزود:  تا کنون فعالیت این تشکل ها در عرصه های مختلف صنعت گردشگری قشم بسیار موثر بوده و در صورت داشتن برنامه های منسجم و هماهنگ می تواند تحولات بهتری در این صنعت ایجاد کند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: بررسی وضعیت و میزان عملکرد این تشکل ها بخشی از دستور کار شورای هماهنگی خواهد بود و براساس نتایج به دست آمده و درصد فعالیت، زمینه عضویت آن ها در شورا  فراهم خواهد شد.

  وی از تلاش مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برای تبدیل کردن جزایر قشم و هنگام به مقصد دایم سفرهای داخلی و خارجی خبر داد و بیان کرد: همسویی تشکل های گردشگری جزیره با کم کردن مشکلات و کمک به رفع نواقص حوزه های مختلف زیرساختی مرتبط با گردشگران می تواند در تحقق اهداف این مدیریت نقش ارزشمندی ایفا نماید.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: این شورا براساس قوانین و مقررات مناطق آزاد کشور تشکیل شده و به ثبت می رسد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه