سرودی مدیرتامین اجتماعی خمیر :

ترویج فرهنگ بیمه را با جدیت دنبال می کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۷:۳۶:۳۸
کد خبر: ۸۷۲۰۶۵
مدیرتامین اجتماعی خمیر گفت: به‌منظور گسترش و توسعه امر بیمه بین آحاد جامعه،نشست های مختلفی با اقشار مختلف جامعه انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمد سرودی مدیرتامین اجتماعی شهرستان خمیر ظهر امروز در دیدار با اهالی رسانه که بمناسبت هفته تامین اجتماعی در بندرخمیر برگزار شده بود اظهار داشت:ترویج فرهنگ بیمه در بین آحاد مردم و همچنین تعهد کارفرمایان در بیمه کردن کارگران از جمله مواردی است که به جدیت آن را دنبال می کنیم.
 
این مسئول همچنین ابراز داشت:در گذشته افراد زیادی بدلیل بیمه نشدن و عدم آگاهی از خدمات بیمه ای ،پس از رسیدن به سن بازنشستگی سوابقی به آنان تعلق نگرفته است.
 
سرودی با تأکید بر لزوم گسترش آگاهی و توسعه امر بیمه بین آحاد جامعه بیان کرد: به‌منظور گسترش و توسعه امر بیمه بین آحاد جامعه،نشست های مختلفی با اهالی رسانه ،امامان جمعه و جماعات شهرستان ، اصناف ،دستگاه های اجرایی ،بخشداران و دهیاران انجام شده است و باید همگان تلاش کنیم برای آیندگان خود پشتوانه محکمی بسازیم.
 
مدیر تامین اجتماعی شهرستان خمیر همچنین با اشاره به اینکه تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی در نُه ماهه اخیر رشد چشمگیری داشته است ، عنوان کرد:از 6200 نفر در نه ماه گذشته ، تعداد بیمه شدگان اصلی به 7200 نفر رسیده که 33 درصد جمعیت شهرستان خمیر را شامل می شود.
 
وی اضافه کرد:با توجه به اینکه متوسط بیمه شدگان کشوری حدود پنجاه درصد است این تعداد از بیمه شدگان در شهرستان کافی نیست.
 
محمد سرودی همچنین یادآور شد:یکی از خدمات خوب دولت در زمینه بیمه تامین اجتماعی ،کمک به بیمه نمودن افراد تحت پوشش سازمان هایی از قبیل بهزیستی ، اوقاف و کمیته امداد می باشد که این افراد از خدمات دائم بیمه تامین اجتماعی بهره مند می شوند بدین منظور  برخی از نهادها از جمله خیریه ها نیز می توانند برای حمایت از افراد ،آنان را بیمه کنند.
 
این مقام با اشاره به تاسیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرستان خمیر نیز گفت:یکی از اتفاق خوب در حوزه بیمه ایجاد کانون بازنشستگان در شهرستان می باشد که اولویت اصلی این کانون احقاق حقوق بازنشستگان و حل مشکلات آنان است.
 
سرودی در ادامه به خدمات غیرحضوری سامانه جامع الکترونیکی اشاره کرد و گفت:از زمان راه اندازی این سامانه از تیرماه امسال تاکنون،1330 مورد خدمات غیر حضوری انجام شده که بطور متوسط بالغ بر 60 مورد خدمت در روز اتفاق افتاده است.
 
مدیر تامین اجتماعی شهرستان خمیر در بخشی از سخنان نیز با اشاره به مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت:در حال حاضر حدود 900 مستمری بگیر در شهرستان وجود دارد که ماهیانه اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال صرف پرداختی به این افراد می شود.
 

وی در پایان با بیان اینکه مهمترین وظیفه تامین اجتماعی، ایجاد امنیت اجتماعی است، افزود:برای اینکه رضایت اجتماع جلب شود بایستی با برنامه ریزی در جهت افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنیم و در جهت ارتقای امنیت اجتماعی بکوشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز