معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد:

برگزاری جشنهای ازدواج آسان جوانان

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۱:۴۶
کد خبر: ۸۷۲۰۷۵
سومین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در بندرعباس افتتاح می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مجتبی عامری سیاهوئی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت :هفته ازدواج امسال از ۱۲ لغایت ۱۸مرداد ماه نامگذاری شده که اداره کل ورزش و جوانان استان با تاکید مدیر کل برنامه های نو ،خلاقانه ،تاثیر گذار با نگاه استانی برنامه ریزی شده است

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان تصریح کرد :آخرین ماه از یک سال قمری با بهترین روز خلقت و پیوندی آسمانی آغاز می شود، یکم ذی الحجه یادآور روزی در تاریخ اسلام است که بانوی دو عالم ولایت علی ابن ابیطالب را بر خود قبول کرده است. سالگرد ازدواج این دو نور عالم رخداد عظیمی است که به تعبیر امام خمینی (ره) اشاعه نور این خانواده عالم را روشن کرده است. از این روی اول ذی الحجه مصادف با سالگرد ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت امیرالمونین (ع) روز مبارکی است که بیشترین زوج های جوان پیوند خودشان را در این روز رقم می زنند.

عامری ، تشکیل کارگاه های آموزشی و کلاس های مهارت افزایی در زمینه های مختلف همانند مهارت زندگی، کنترل خشم و حل تعارضات خانوادگی را در تشکیل و استحکام خانواده بسیار مهم و اساسی دانست و بر آن تاکید کرد افزود : برنامه ریزی برگزاری بیش از ۲۰۰کارگاه آموزشی با موضوع فوق توسط مراکز مشاور دارای مجوز وزارت ورزش و جوانان در سراسر استان یکی از جمله اقدامات ملموس و جدی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان است .

وی بیان نمود :برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح استان و شهرستان جهت تصمیم سازی در حوزه ازدواج ، برگزاری کارگاه آموزشی ، برگزاری جشنهای ازدواج آسان جوانان ، تجلیل از خیرین حوزه ازدواج ، رسد مشکلات پیش رو تسهیلات ازدواج جوانان، افتتاح سومین مرکز مشاوره ازدواج بندرعباس و برگزاری نمایشگاه خدمات و ملزومات ازدواج ....گوشه ای از برنامه پیش بینی شده در هفته ازدواج است .

عامری سیاهوئی در پایان از برنامه ریزی بهنگام و منسجم دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان وحمایتهای با ارزش مدیر کل ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی نمود* .

 

 

 

نظر شما