رئیس پلیس آگاهی هرمزگان عنوان کرد:

شناسایی و دستگیری قاتل متواری

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۴:۲۷
کد خبر: ۸۷۲۰۷۹
شناسایی و دستگیری قاتل متواری
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری در یک عملیات پیچیده پلیسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ عبدالمجید کرمی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل دختر جوانی (۱۸ ساله) با ضربات چاقو در شهریور ماه سال قبل و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: نظر به حساسیت موضوع و در اجرای دستور مقام قضائی تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی در جهت کشف واقعه، انجام که در بررسی‌های بعمل آمده و حسب تحقیقات محلی بعمل آمده مشخص شد مقتول که از اتباع کشور همسایه می‌باشد به همراه مادر و برادر خود در بندرعباس زندگی می کرده است.

این مسئول انتظامی اذعان داشت: در این راستا از مادر مقتول در خصوص موضوع تحقیق، که اظهار داشت: دخترم شب گذشته بیرون از منزل بود و حدود ساعت یک بعداز ظهر امروز به منزل آمد که برادرش به نام پرویز علت را از وی جویا شد که بر سر همین موضوع با هم درگیر و پسرم با یک تیغه چاقو دخترم را مضروب و از محل متواری شد.

سرهنگ کرمی اذعان داشت: با توجه به فرار متهم به کشور همسایه، دستگیری نامبرده به صورت مستمر در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت که با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با تلاش شبانه روزی، پس از گذشت حدوداً یک سال مشخص شد متهم متواری مجدداً به کشور بازگشته و با هویت جعلی در بندرعباس ساکن و بعضاً به عنوان کارگر روزمزد در انبارهای اطراف شرکت فولاد و گمرک شهید رجایی مشغول به کار می‌باشد.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه مأموران محل سکونت متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی بعمل آمده پرده از راز جنایت برداشته و صراحتاً به ارتکاب قتل خواهر خود با ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطر نشان کرد: در اجرای دستور مقام قضائی متهم با صدور قرار تأمین مناسب جهت ادامه تحقیقات در اختیار این پلیس می‌باشد.

 

نظر شما