در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:

برسی مطالبات ۱۰۲ نفر از شهروندان

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۴:۰۱
کد خبر: ۸۷۳۷۸۹
در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ،مطالبات 102 نفر از مراجعان دستگاه قضایی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونین  وی با 102 نفر از شهروندان با هدف تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات مردم برگزار شد.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این دیدار با اشاره به اهمیت ارتباط نزدیک مسئولین قضایی با مردم، دیدارهای مردمی را فرصتی در جهت ارتباط مستقیم با مراجعان و شنیدن مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع خواند و افزود: در دوره جدید مدیریت دادگستری استان این برنامه با قوت ادامه خواهد داشت و تأکید کرده ایم تا در حوزه های قضایی سراسر استان ضمن برگزاری جلسات ملاقات مردمی ، مساعدت در بررسی و رفع مشکلات قضایی مراجعین انجام شود.

 علی صالحی در ادامه تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با اعمال مدیریت جهادی و انقلابی ، زمینه خدمت رسانی به مردم شریف استان هرمزگان را تسریع کرده و با مد نظر قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه با بسط و توسعه امنیت، زیرساخت های رشد اقتصادی و فرهنگی استان را فراهم نماییم.

 وی همچنین اظهار امیدواری کرد: در دیدارهای هفتگی که به صورت برنامه ریزی شده و مستمر توسط مسئولان قضایی سراسر استان برگزار می شود ، زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم شریف هرمزگان و تسریع در احقاق حقوق آنان بیش از پیش فراهم شود.

 

 گفتنی است : متقاضیان دیدار با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان می توانند با تهیه درخواست مکتوب و ارائه مستندات پرونده خود جهت نام نویسی به دفتر رئیس کل دادگستری هرمزگان واقع در ساختمان مرکزی دادگستری استان مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز