آغاز تست گیری تیم‌های فوتبال پایه شهرداری بندرعباس

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۷:۳۸:۰۴
کد خبر: ۸۷۴۱۷۱
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: در جهت پویایی هرچه بیشترتیم‌های فوتبال پایه، باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس برای جذب بازیکن اقدام به تست گیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ الیاس محسنی بیان کرد: استعدادهای ورزشی خوبی در بندرعباس وجود دارد که تیم‌های پایه امکان منحصر فردی را برای کشف این استعدادها در رده‌های مختلف سنی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: تیم‌های پایه فوتبال شهرداری بندرعباس که طیسال‌های گذشته افتخارآفرینی‌های مختلفی را برای ورزش هرمزگان رقم زده‌اند، نشان داده‌اند به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی شهر ما آینده‌ساز خواهند بود.

محسنی با بیان اینکه ما باید پیوستگی و استمرار در کار را حفظ کنیم که این پیوستگی‌ها باعث می‌شود نماینده هرمزگان در لیگ برتر حضورداشته باشد، تصریح کرد: خیلی از تیم‌ها توانسته‌اند حتی به لیگ برتر صعود کنند ولی چون تیم‌های پایه قوی‌ای را نداشته‌اند سقوط کردند و مراحل موفقیت خود را به‌خوبی طی نکرده‌اند به همین علت به دنبال تقویت تیم‌های پایه خود هستیم.

وی ابراز کرد: در جهت پویایی هرچه بیشترتیم‌های فوتبال پایه، باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس در فصل جدید، در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید اقدام به جذب بازیکنمی‌کند.

این مقام مسئول افزود: تست گیری اینتیم‌ها از 1 مردادماه به مدت سه هفته صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان و افراد مستعد می‌توانند، روزهای فرد از ساعت 16 الی 17 برای تیم نونهالان، 17 الی 19 برای تیم جوانان، 19 الی 21 برای تیم امید و روزهای زوج از ساعت 16 الی 18 برای تیم نوجوانان با مراجعه به مجموعه ورزشی دوراهی ایسینی بندرعباس واقع در بلوار شهید رجایی اقدام به تست گیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز