مسئول بسیج کارمندی سپاه شهرستان خمیر معرفی شد

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۰:۴۰
کد خبر: ۸۷۴۱۷۷
مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج کارمندان خمیر با حضور فرزاد دهقانی معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی فرمانداری، سرهنگ اسلامی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارمندان بسیجی در سالن فرمانداری خمیر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ فرزاد دهقانی در این آیین با بیان اینکه همه مسئولین ادارات شهرستان بسیجی هستند اظهار داشت:اعتقاد داریم که همه مسئولین ادارات شهرستان بسیجی هستند و به عنوان مهمترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های آن حرکت می کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به تغییر مسئول بسیج کارمندان در شهرستان گفت:بهر حال تغییر و تحول در هر نهاد و دستگاهی مقوله ای عادی و طبیعی است و هر دو بزرگوار از نیروهای ارزشی و بسیجی شهرستان بشمار می روند.
 
وی اضافه کرد: مهم نیست که ما در چه پست و مقامی مشغول به کار هستیم، مهم خدمتی است که باید انجام شود. 
 
سرهنگ اسلامی فرمانده پایگاه بسیج شهرستان خمیر نیز در این جلسه اظهار کرد: کارمندان بسیجی باید در کارهای انقلابی پیشقدم باشند و در جهت کمک به اقشار ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشند.
 
فرمانده بسیج شهرستان خمیر همچنین با بیان اینکه هیچ مسئله‌ای نباید مسئولان را از خدمت به مردم غافل کند اظهار کرد:حل مشکلات مردم و خدمت به آنان بایستی در اولویت کار بسیج کارمندان باشد.
 

سرهنگ اسلامی در خاتمه از زحمات خداداد مسئول سابق بسیج کارمندان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد حضور زرنگاری در این منصب ، منشا خیر و برکت فراوانی برای شهرستان باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز