فیصل دانش:

تبدیل پل های عابر پیاده به تونل های وحشت

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۵:۰۰
کد خبر: ۸۷۴۱۷۹
تبدیل پل های عابر پیاده به تونل های وحشت
فیصل دانش رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری می بایست با سرعت بیشتری به تعمیر و بازسازی پل های مکانیزه عابر پیاده و پل هایی که از کار افتاده اند اقدام نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ " فیصل دانش" در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به حل مشکل پل های عابر پیاده در سطح شهر بیان کرد: تنظیف پله های برقی و پل های عابر پیاده طی مدت 24 ساعت باید در دستور کار شهرداری بندرعباس قرار گیرد.

دانش گفت: شایسته شهر بندرعباس نیست که این اماکن بدون متولی رها شوند و در حوزه حمل و نقل مشکلات بیشتری وجود دارد که ایستگاه ها و غرفه های مربوط به حمل ونقل به مغازه و مکان تجاری تبدیل شده است که هیچ نظارتی بر روی آن صورت نمی گیرد.

وی افزود: باید در جهت تبدیل شدن این اماکن به پل های عابر پیاده درخور شأن شهروندان و شهر  بندرعباس تلاش بیشتری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه خاطر نشان کرد: پل های عابر پیاده به عنوان یکی از دغدغه های شهروندان به هنگام  عبور از روی پل ها مبدل شده است چرا که شبیه تونل های وحشت تبدیل شده است و شهروندان جهت تردد از این پل ها از امنیت برخوردار نیستند.

فیصل دانش در پایان گفت: شخصاً 24 ساعت به شهرداری جهت تنظیف و بررسی وضعیت پله های برقی و پل های عابر پیاده فرصت داده و مجدداً از اماکن بازدید کرده و فیلم آن را در صحن شورا به نمایش می گذارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز