معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی :

چالش ما فارغ التحصیلان بی مهارت است

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۶:۲۰
کد خبر: ۸۷۴۴۷۹
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : چالش ما فارغ التحصیلانی هستند که مهارت ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ نصرالله بازوند در مراسم تکریم  و معارفه مدیران کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان که در سالن حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد ، افزود :اشتغال ، کار آفرینی و اعتماد به بخش خصوصی باعث از بین بردن آسیب هایی چون طلاق،اعتیاد و حاشیه نشینی می شود و در این راستا نهضت مهارت آموزی مطرح می شود .

بازوند با بیان اینکه  راهسازی هرمزگان ضعیف ترین در کشور است ،ادامه داد : از دیگر چالش های هرمزگان به صنعت گردشگری و بوم گردی ،کشاورزی ، بهداشت و  توریسم درمانی ، عدم مدیریت درست آب شرب ، آلودگی دریا و... است .

وی با بیان اینکه یزد با اینکه دریا ندارد در بخش بوم‌گردی در کشور حائز است ، در حالیکه هرمزگان با وجود دریا و مرز ساحلی در صنعت توریسم دچار چالش است .

این مسئول تصریح کرد : در حوزه روابط کار در کشور هرمزگان رتبه اول  را دارد .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: در شرایط اقتصادی امروز هرمزگان مهمترین استان با ۶۰ درصد صادرات است .

بازوند ضمن اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی و دامپروری نیز با چالش مواجه هستیم ، اظهار داشت : اگر در حوزه بسته بندی و شیلات خوب کار کنیم با ارائه محصولات خوب می توانیم کشور را از این طریق بهتر اداره کنیم .

وی با اشاره به اینکه  آمارها در حوزه قاچاق  باید شفاف سازی شود ، اظهار داشت : با پرداخت به موقع مالیات ها در حوزه اشتغال و کارآفرینی پیش رویم .

خبرنگار:جمیله دبیری نیا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز