برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۶:۰۰
کد خبر: ۸۷۴۷۶۴
چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رودان با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رودان به ریاست دکتر غلامپور فرماندار شهرستان با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری آن شهرستان برگزار شد .

امیر دهباشی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رودان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان و حضور مستمر اعضاء در جلسه ستاد ساماندهی عنوان کرد :برنامه ریزی منظم ، پی گیری مستمر ، نگاه ویژه  به شهرستان از جمله ویژه گیهای حوزه معاونت جوانان اداره کل بوده که همواره در کنار برنامه استانی ریز برنامه شهرستانی هم تدوین و اعلام می گردد .

غلامپور فرماندار شهرستان رودان هم ضمن مثبت ارزیابی کردن مجموعه فعالیتهای اداره ورزش و جوانان شهرستان خواستار توجه ویژه با توجه به پتانسیل های موجود شهرستان شدند .

مجتبی عامری سیاهوئی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان در این جلسه گفت :ازدواج یکی از رویدادهای مهم زندگی است و از نظر اجتماعی به عنوان پیوندی با ثبات و هدفمند میان زن و مرد شناخته می‌شود. هرچند ازدواج به عنوان یک عمل ارادی تابع خواست، تمایلات و دیدگاه¬های فردی است اما زندگی اجتماعی انسان و روابط پیچیدة او با پیرامونش، ازدواج را در ارتباطی متقابل با متغیرهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، جمعیتی  قرار می‌دهد.

وی افزود ؛اداره کل ورزش و جوانان با نگاه استانی به رسد مشکلات و دغدغه های جوانان با موضوع ازدواج جهت ایجاد راهکارهای مناسب با تصمیم سازی در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان انشالله گامهای موثری در این حوزه بر خواهد داشت .

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان ضمن تشکر از حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد؛از جمله برنامه های پیش رو این هفته ، نشست خبری ، برپای ازدواجهای گروهی ، نمایشگاه خدمات و ملزومات ازدواج، کارگاههای آموزشی ویژه زوجین و جوانان ، رسد مشکلات پیش روی جوانان در تسهیلات ازدواج جوانان و.....می باشد

 

نظر شما