توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو استان انجام شد؛

بازدید و نظارت تعدادی از کارخانجات و واحد های صنفی

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۵:۰۷
کد خبر: ۸۷۴۸۷۴
بازدید و نظارت تعدادی از کارخانجات و واحد های صنفی
کارشناسان اداره نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تعدادی از کارخانجات و واحد های صنفی بندرعباس و میناب بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ردر راستای کنترل مستمر از واحدهای تولیدی کارشناسان اداره نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا وداروی استان ضمن بازدید فنی و بهداشتی از بخش های مختلف واحد فراورده های شیلاتی بندرعباس، از محصولات آن بخش نمونه برداری و به آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا ودارو ارسال شد.

کارشناسان اداره نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا ودارو هرمزگان به همراه کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس از چند واحد صنفی عرضه کننده مواد خوراکی و آشامیدنی در بندرعباس بازدید کردند.

 در این بازدید ضمن بازرسی واحدهای مذکور، کارشناسان توجه و آگاهی صاحبان این اصناف را به شاخص های مهم و الزام دریافت مجوزهای لازم متذکر شدند.

در ادامه بازدیدهای معاونت غذا ودارو کارشناسان اداره نظارت بر مواد خوراکی ،آشامیدنی و بهداشتی این معاونت از کارخانه تولید ترشیجات و بسته بندی رقیه ذاکری واقع در شهرستان بازدید کردند؛ در این بازدید مسئول فنی این واحد تولیدی توضیحات کاملی از تاریخچه  راه اندازی این شرکت ارائه کرد؛ و ضمن معرفی همکاران خود به بیان  مشکلات موجود در حوزه فعالیت خود پرداخت.

کارشناسان ابن معاونت راهکارهایی جهت برون رفت از مشکلات طرح شده ارایه نموده ودر انتهای این بازدید از انواع ترشیجات نمونه برداری و به آزمایشگاه کنترل موادغذایی معاونت ارسال گردید.

با حضور کارشناسان بازرسی و نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو بخشهای مختلف کارخانه آرد گوهر میناب مورد بازدید فنی، بهداشتی قرار گرفته و نمونه برداریهای لازم جهت ارسال به آزمایشگاه مواد غذایی معاونت غذا ودارو انجام شد؛ این شرکت دارای سه محصول تولیدی، شامل آرد تافتون و لواش، آرد ستاره و آرد نول می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز