استاندار هرمزگان در شورای آموزش و پرورش استان:

لزوم تسریع در روند ساخت مدارس جدید با مشارکت بنگاه های اقتصادی

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۱:۴۰
کد خبر: ۸۷۵۳۱۵
استاندار هرمزگان گفت: در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی باید اقدامات لازم جهت تجهیز و آماده سازی مدارس در هرمزگان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به بهبود معدل نمرات دانش آموزان دوره متوسطه دوم استان هرمزگان در سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ عنوان کرد: ارتقای سطح معدل نمرات دانش آموزان استان هرمزگان نسبت به کل کشور، نشان دهنده برنامه ریزی خوب، توجه معلمان، تلاش دانش آموزان و همراهی و همکاری مناسب والدین است.

وی ادامه داد: باید تجزیه و تحلیل مناسبی از عملکرد سال تحصیلی گذشته در هرمزگان داشته باشیم و ضمن آسیب شناسی، با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، بتوانیم در سال تحصیلی جدید عملکرد بهتری داشته باشیم.

استاندار هرمزگان افزود: در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی باید اقدامات لازم جهت تجهیز و آماده سازی مدارس در هرمزگان انجام شود.

همتی با اشاره به طرح ساخت مدارس جدید با استفاده از ظرفیت و مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم روند این کار تسریع شود و این ظرفیت خوب به شکل مناسبی مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی همکاری مناسبی با آموزش و پرورش در راستای آغاز سال تحصیلی جدید داشته باشند.

وی گفت: همچنین برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تا پایان فصل تابستان با کیفیت بهتری اجرایی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز