ساخت منزل مسکونی برای خانواده نیازمند

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۱:۳۲
کد خبر: ۸۷۵۵۰۵
ساخت منزل مسکونی برای خانواده نیازمند
با اقدام خیرخواهانه جمعی از کارکنان نیکوکار بنادر و دریانوردی هرمزگان و حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ، یک باب منزل مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال برای خانواده ای نیازمند در بندرعباس ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ "محمود صابری" معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان درآیین افتتاح و تحویل این منزل مسکونی اظهار داشت: همکاران نیکوکار با جمع آوری کمک مالی جهت احداث این خانه برای یک بانوی سرپرست خانوار، سرایی در آخرت برای خود ساختند.

وی وسعت زمین برای ساخت این مسکن را حدود 150 مترمربع اعلام کرد وافزود: زیربنای ساختمان این منزل مسکونی 100 مترمربع است که با مشارکت قابل تحسین خیرین حوزه دریایی و بندری و حمایت شایسته اداره کل کمیته امداد استان ساخته شده است.

صابری مجموع هزینه صرف شده برای انجام این پروژه را رقمی معادل یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 700 میلیون ریال از این مبلغ توسط کارکنان خیر بنادر و دریانوردی هرمزگان و مابقی نیز با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تامین مالی شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: این باب منزل مسکونی در محدوده بلوار خلیج فارس واقع در یکی از محلات منطقه شرقی شهر بندرعباس احداث شده و برای ساخت آن، سه ماه کاری زمان صرف شده است.

نظر شما