رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:

بازدید از پنج حوزه قضایی غرب استان

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۷:۴۵:۲۸
کد خبر: ۸۷۸۱۵۰
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن بازرسی و بازدید سرزده از دادگستری شهرستان های بستک ، پارسیان ، بندر لنگه ، بندر خمیر و جزیره کیش با مسئولین ، کارکنان و مراجعان این حوزه های قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی صالحی در جریان این بازدیدها ضمن ابراز خرسندی از تلاش مسئولین و کارکنان حوزه های قضایی غرب استان، دستورات و راه کارهای لازم را به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این حوزه ها ارائه کرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی دادگستری کل استان هرمزگان، اقدام در جهت کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها می‌باشد که در همین راستا با توجه به استفاده از فناوری‌های نوین چون سامانه مدیریت پرونده‌ها (سمپ) و ابلاغ اوراق قضایی به صورت الکترونیک ، میانگین وقت رسیدگی به پرونده‌ها کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود : بهبود وضعیت خدمت رسانی و تسهیل مراجعات مردم به واحدهای قضایی نیز به عنوان گامی مؤثر در جهت تحقق عدالت آسان و تکریم ارباب رجوع در زمره مهمترین اهداف و برنامه‌های دادگستری کل استان هرمزگان قرار دارد.

وی  همچنین بر لزوم  بازدید منظم و مستمر قضات  از بازداشتگاه ها و ندامتگاه ها تأکید کرد و یادآور شد: حضور در جمع مددجویان، علاوه بر رسیدگی سریع تر به مشکلات و پرونده ها، سبب کاهش فشارهای روحی و روانی آنان نیز می شود.

بازدید و بازرسی از قسمت های مختلف پلیس تخصصی این حوزه های قضایی از جمله کلانتری ها، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت اخلاقی و  یگان حفاظت دادگستری دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و هیأت همراه را به خود اختصاص می داد.

شایان ذکر است: در جریان این بازدیدها که معاونین قضایی رئیس کل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مسئول نظارت و ارزشیابی قضات و رئیس شوراهای حل اختلاف استان و مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان هرمزگان نیز حضور داشتند، مسئولین حوزه های قضایی غرب استان، گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های های هر حوزه قضایی را ارائه نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز