ناجا نقش فرهنگی خود را به خوبی ایفا می کند

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۵:۰۴
کد خبر: ۸۸۲۴۲۲
ناجا نقش فرهنگی خود را به خوبی ایفا می کند
هرمزگان-نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه توقعات جامعه از ناجا، به خاطر نقش آفرینی های پلیس در مسیر انقلاب است گفت: ناجا نقش فرهنگی خود را به خوبی ایفا می کند.
 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین"محمد عبادی زاده" در دیدار با کارکنان انتظامی و دریابانی هرمزگان گفت: ناجا از مهمترین دستگاه هایی است که با بیشترین مسائل و امور جامعه در ارتباط است و اگر گاهی سطح توقعات مردم از مجموعه ناجا بالا می رود به خاطر نقش آفرینی است که پلیس در جامعه دارد.

وی با تاکید بر اینکه بخش های مهمی از بیانیه گام دوم ، سیاست هایی است که مربوط به نیروهای مسلح در مقطع و گام دوم انقلاب است ،گفت: بیانیه گام دوم یک نقشه راه برای آینده انقلاب است و طبیعتا مهمترین ماموریت امروز برای ما و مجموعه ناجا این است که سیاست ها و راهبردهای 40 سال آینده انقلاب اسلامی که توسط رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم تبیین فرمودند عملیاتی شود .

امام جمعه بندر عباس افزود: امروز ملت ما فرهنگ مقاومت را به دنیا منتقل کرده اند و ملت های اسلامی الگوی مقاومت را از ملت ما گرفته اند و این نشانگر موفقیت ما در انتقال پیام انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ادامه داد: اگر فرهنگ عمومی اصلاح شود بخش زیادی از مشکلاتی که نیروی انتظامی در جامعه با آن مواجه است مرتفع می شود ، در حوزه سبک زندگی شهروندی، ناجا بیشتر از همه دستگاه ها با جامعه در ارتباط است .

رفتار عالمانه در مسیر فرهنگ سازی اسلامی است

امام جمعه بندر عباس ، مهمترین بخش ماموریت پلیس را رفتار عالمانه با جامعه در مسیر فرهنگ سازی اسلامی دانسته و گفت: وظیفه خود می دانم که در همه زمینه ها از ناجا حمایت کنم و صدای شما را که انصافا مظلوم واقع شده اید به گوش مردم و مسئولان برسانم.

وی بیان کرد : نیروی انتظامی در خیلی از زمینه ها پیش بینی و هدایت گری داشته و نقش فرهنگی خود را ایفا می کند ولی در امور فرهنگی، دستگاه های دیگر هم باید جوابگو باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز