خبرنگاران زمینه‌ساز شفافیت و آگاهی جامعه هستند

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۸۲۴۳۴
خبرنگاران زمینه‌ساز شفافیت و آگاهی جامعه هستند
شهردار بندرعباس گفت: تلاش خبرنگاران زمینه‌ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی زاده با گرامیداشت ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می توانند با شناخت انتظارات، خواست ها و نیازهای مردم و انتقال دو سویه آن  بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش خبرنگاران زمینه‌ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود، افزود: عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، در  دنیای امروز که رسانه به یکی از ارکان قدرت نرم در نظام جهانی بدل شده است، به واقع عرصه خطر و مرارت است.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه خبرنگاران استان هرمزگان و خصوصا شهر بندرعباس انسان‌های متعهدی و حرفه‌ای هستند، خاطرنشان کرد: رشد علمی و نگاه تخصصی به رسانه و کارکرد آن از سوی خبرنگاران ضروری است.

امینی زاده بیان کرد: قدم گذاشتن در این عرصه خطیر و حساس، جرات و جسارتی می‌طلبد که فقط از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد بر می‌آید.

این مقام مسئول تاکید کرد: در این میدان کارزار، خبرنگار دلسوز و بیدار، چون پیش‌قراولی است که به قصد روشن‌گری، راه را برای اعتلای جامعه باز می‌کند و وادی معرفت را پیش‌روی دیدگان انسان‌ها قرار می‌دهد.

شهردار بندرعباس در ادامه عنوان کرد: روز خبرنگار، یادآور شهیدانی است که در عرصه نبرد حق و باطل، خطرنگاری را به جان خریدند و خون پاک خود را مانند پرچم افتخاری بر سردر عمارت بلند رسانه و مطبوعات به اهتزاز در آوردند.

وی در انتها با تبریک به تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای، گفت: یقینا، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی میسر می‌شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز