مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان :

خیرین می‌توانند در بحث کمک به ازدواج جوانان اثرگذار باشند

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۴:۲۷
کد خبر: ۸۸۳۰۲۳
خیرین می‌توانند در بحث کمک به ازدواج جوانان اثرگذار باشند
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت:خیرین می‌توانند در بحث کمک به ازدواج جوانان اثرگذار باشند .

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمودرضا امیاری در جلسه هماهنگی فعالیتهای این مجمع در بندرعباس اظهار کرد: مجمع خیرین ازدواج می توانند کمک حال دولت باشدواداره کل ورزش و جوانان و دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان می توانند توجه ویژه به حوزه ازدواج جوانان داشته و ما در کمک به زوج‌های جوان سعی کردیم با استفاده از ظرفیت تشکل‌ غیردولتی مجمع خیرین ازدواج این مهم راباحضور شما خیرین انجام دهیم

وی خاطرنشان کرد:تلاش خواهیم کرد با تهیه جهیزیه و کمک به مراسم ازدواج زوج‌های جوان گام‌های جدی در حمایت از آنها برداشته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان اضافه کرد: بزودی باحضور اعضای مجمع خیرین در نشستی با دکتر همتی استاندار هرمزگان فعالیتها و برنامه های پیش رو مجمع را گزارش خواهیم داد.

امیاری ادامه داد: تلاش جدی بر این است تا با فعالیت های تاثیرگذارمجمع خیرین ازدواج در استان گام‌های جدی و اساسی با کمک خیرین در حل مشکلات ازدواج زوج‌های جوان برداشته شود.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان اظهارکرد:یکی از مشکلات و دغدغه‌های امروز جامعه ما در کنار حل مشکلات بیکاری توجه به ازدواج جوانان و پایداری زندگی آنهاست که قطعا با حضور مجمع خیرین ازدواج در استان سعی خواهد شد تا اهداف متعالی تحقق یابد.
وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان یکی از برنامه‌ها و هدف گذاری امروز جامعه ما در کنار حل مشکلات بیکاری توجه به ازدواج جوانان و پایداری زندگی آنهاست که قطعا بافعالیتهای اثرگذار مجمع خیرین ازدواج سعی خواهد شد تا اهداف متعالی تحقق یابد.
وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان یکی از برنامه‌ها و هدفگذاری‌های خود را در تسهیل و آسان‌سازی ازدواج قرار داده و در این زمینه با تبلیغ و ترویج ازدواج آسان وپایدار تلاش می‌کند در این زمینه گام‌های جدی از سوی خانواده‌ها و جوانان انجام شود تا بسیاری از کاستی‌ها و ضعف‌های موجود بر سر راه ازدواج جوانان از بین برود.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز