مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد:

تخلیه و بارگیری ۵۱۸ هزار کانتینر

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۷:۵۱:۵۱
کد خبر: ۸۸۴۴۷۷
تخلیه و بارگیری ۵۱۸ هزار کانتینر
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اعلام تازه ترین آمار از عملیات کانتینری در بزرگترین بندر ایران گفت: از ابتدای سال تاکنون، حدود ۵۱۸ هزار TEU کانتینر در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.
 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان  "اله مراد عفیفی پور" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بندر شهید رجایی به دلیل برخورداری از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و بهره مندی از تجهیزات روز دنیا، بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که تخلیه و بارگیری ۸۵ درصد کالاهای کانتینری در سطح کل بنادر کشور را پشتیبانی می کند.

وی با بیان جدیدترین آمار و ارقام از کارنامه عملیات کانتینری این بندر، افزود: در دوره زمانی چهار ماهه نخست امسال، در مجموع ۵۱۷ هزار و ۹۰۱ TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر ۲۰ فوت)، تخلیه و بارگیری شد.

به گفته عفیفی پور، از مجموع عملیات کانتینری تعداد ۴۴۳ هزار و ۳۷۴ TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده که به همین واسطه سهمی ۸۶درصدی از مجموع کل عملیات کانیتنری این بندر را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: ۱۰۴ هزار TEU کانتینر  ترانشیپی در این بندر طی این مدت تخلیه و بارگیری شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: همچنین بیش از ۵۹ هزار و۴۹۱ TEU کانتینر مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است .

عفیفی پور اظهار داشت: در مدت یاد شده، ۱۱۷ هزار و ۱۲۴ TEU کانتینر صادراتی و ۱۶۲ هزار و ۷۵۷ TEU کانتینر وارداتی در این بندر جابجا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز