مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

کار،تعاون و رفاه اجتماعی سه رکن ارتقای همه جانبه جامعه

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۷:۵۸:۴۸
کد خبر: ۸۸۴۴۷۹
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با تبریک هفته خبرنگار و گرامی داشت شهید صارمی‌ گفت:نیروی انسانی مهمترین لازمه رشد و توسعه در یک جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنادر هرمزگان، هادی ابراهیمی با بیان اینکه اگر قرار است تحول و رشدی بیش از پیش در هرمزگان محقق شود،بدون شک پایه های این مهم در حوزه فرهنگ است.

وی حل مسائل اقتصادی و اجتماعی را در گرو حل مسائل فرهنگی و نیروی انسانی خواند و گفت:بدون شک نقش رسانه ها در این بین از اهمیت ویژه ایی برخوردار است.

ابراهیمی از رسانه ها خواست تا در زمینه های فرهنگ کار،تعاون و رفاه اجتماعی بیش از پیش ورود کنند و این سه مهم را زمینه ساز ارتقای همه جانبه جامعه خواند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان توسعه آموزش و استفاده از تجربیات کارآفرینان بزرگ را از اهم برنامه های این اداره کل خواند و گفت: هرمزگان امروز به استارت آپ ها نیازد دارد.

ابراهیمی کاهش فاصله بین ایده تا راه اندازی کسب و کار و نوآوری در تعاونی را از دیگر برنامه های مهم اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان خواند و گفت: ایجاد اشتغال و رفع معزل بیکاری با ایجاد مشاغل خرد و همچنین بنگاه های اقتصادی کوچک از دیگر برنامه های اداره کل خواند.

خبرنگار: کاظم محمدیان مصمم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز