فرماندار بندرعباس:

استان هرمزگان مقتدرانه در نمایشگاه حاضر شده است

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۵:۰۰
کد خبر: ۸۸۵۵۴۸
فرماندار بندرعباس گفت: استان هرمزگان مقتدرانه در نمایشگاه حاضر شده است و از همه دست اندرکاران پرتلاش استان هرمزگان در برپایی نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور تشکر می نمایم.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عزیزاله کناری فرماندار پس از بازدید از نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور در تهران اظهار داشت: توفیق حاصل شد امروز از نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور خصوصا استان هرمزگان و شهرستانها  بازدید داشته باشم.

 این مقام مسئول در ادامه گفت: غرفه های شهرستانهای استان هرمزگان ، با نظم و تنوع محصولات و هنرهای خوب و فعالی که داشتند باعث گردیده مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گیرد.

 کناری بیان داشت: بخشداران، شوراهای اسلامی، دهیاران ، هنرمندان و کارآفرینان شهرستانهای استان نیز در غرفه های خود حضور پررنگ و فعال داشتند.

 فرماندار بندرعباس در ادامه ضمن تشکر از حضور مدیر کل محترم دفتر امور روستایی استانداری  و تعدادی از همکارانشان عنوان کرد: از حضور روابط عمومی های شهرستانها خصوصا آقای عاشوری مسئول روابط عمومی فرمانداری بندرعباس که با حضور فعالانه خود گزارشات  و اخبار را بموقع  پوشش می دهند تقدیر و تشکر می نمایم.

عزیزاله کناری در پایان ضمن تشکر از همه دست اندرکاران پرتلاش استان هرمزگان در برپایی این نمایشگاه بیان داشت: از جناب آقای مهندس مدرس معاون محترم امور عمرانی استاندار و جناب آقای مهندس سلحشور مدیر کل محترم امور روستایی و مسئول هماهنگی غرفه های استان و جناب آقای روحانی رئیس محترم شورای شهرستان بندرعباس و مسئول غرفه های این شهرستان و  بخشداران محترم بخش مرکزی، فین، تخت و قلعه قاضی خصوصا بانوان محترم و هنرمند شهرستان قدردانی می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز