دکتر همتی در آیین تجلیل از آزادگان استان هرمزگان:

آزادگان سرافراز سند افتخار ملت ایران هستند

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۷:۵۲:۳۸
کد خبر: ۸۸۶۰۹۶
آزادگان سرافراز سند افتخار ملت ایران هستند
استاندار هرمزگان گفت: آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران هستند.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  دکتر فریدون همتی در آیین تجلیل از آزادگان استان هرمزگان، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را روزی بزرگ و فرخنده در تاریخ ملت ایران دانست و عنوان کرد: آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: آزادگان بزرگوار، سخت ترین شرایط و شکنجه های دشمنان را با استقامت و صبوری تحمل نمودند.

استاندار هرمزگان افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با تکیه بر خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار(ع) و پیروی از ولایت فقیه در برابر دشمن ایستاد و پیروز شد و امروز نیز به برکت دفاع مقدس کشور ما در موقعیت برتر قرار دارد.

همتی تصریح کرد: امروز در در شرایط تحمیل تحریم ها به کشور، با اتحاد، همدلی، کار، تلاش و کوشش شبانه روزی و تبعیت از ولایت فقیه، سرافراز و موفق خواهیم بود و می توانیم به پیروزی‌های بزرگ برسیم.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از فرصت های موجود در این شرایط، می توانیم اقتصاد کشور را با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی بسازیم تا دیگر دشمن نتواند در زمینه اقتصاد به ما لطمه بزند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: استان هرمزگان دارای ۳۴۰ آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس است که هر کدام از آن ها ستارگان درخشان این استان می باشند و با تمام وجود برای خدمت رسانی به آنها تلاش خواهیم کرد.

شایان ذکر است؛ در این مراسم به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، از آزادگان سرافراز استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز