معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

مطالعات آلاینده های زیست محیطی صنایع به صورت تجمیعی انجام شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۳:۲۱
کد خبر: ۸۸۶۸۹۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه آلاینده های زیست محیطی واحدهای صنعتی و خدماتی غرب بندرعباس به صورت مجزا بررسی شده است، گفت: باید مطالعات آلایندگی زیست محیطی تجمیع واحدهای صنعتی و خدماتی در غرب شهر بندرعباس انجام و گزارش آن به کارگروه زیربنایی استان ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رضا مدرس در جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه  روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان هرمزگان، افزود: علاوه بر بررسی آلایندگی زیست محیطی واحدهای صنعتی و خدماتی غرب شهر بندرعباس به صورت مجزا که همواره اداره کل  محیط زیست استان انجام می دهد باید میزان آلایندگی این منطقه به صورت تجمیع این واحدها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برای توسعه استان، باید مدافع و حامی سرمایه گذاران باشند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی برای اجرای دقیق طرح‌های مورد نظر با هم همکاری لازم را داشته باشند تا روند امور تسریع یابد.

مدرس با اشاره به اینکه باید هماهنگی و همدلی مناسبی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت جذب سرمایه گذاری وجود داشته باشد، بیان کرد: باید حمایت‌های لازم از سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف در استان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برای این جلسه بیش از ۱۹ طرح در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، خدماتی و دامداری برای بررسی به کارگروه امور زیربنایی این استان ارسال شده است.

مدرس اضافه کرد: این طرح ها مربوط به پنج شهرستان، قشم، بندرلنگه، حاجی آباد، سیریک و بستک در هرمزگان است.

وی در پایان تصریح کرد: از جمله این   ۱۹ طرح می توان به پنج طرح بز داشتی، دو پرورش شتر مرغ، تکثیر میگو، پروار بندی بره، سه طرح انبار و نگهداری مواد غذایی، محصولات بتنی، بازیافت فولاد و چدن، کنسانتره کرومیت، اقامتگاه بوم گردی د باشگاه ورزشی اشاره کرد که با ۱۵ طرح موافقت و ۴ طرح برای بررسی مجدد به کمیته های مربوطه ارسال شد.

 

نظر شما