چراغ سینما در ۵ روستای قشم روشن شد

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۳:۵۹
کد خبر: ۸۸۷۷۷۹
چراغ سینما در ۵ روستای قشم روشن شد
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای طرح سینما خاطره در ادامه برنامه های سى و دومین جشنواره بین المللی فیلم هاى کودکان و نوجوانان به میزبانی قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مرتضی شیخ زاده با اشاره به اجرای این طرح در روستاهای جزیره بیان داشت: برای اجرای این طرح از  ظرفیت سینما سیار استفاده می شود تا کودکان و نوجوانان ساکن در مناطق کمتر برخوردار نیز از مزایای جشنواره برخوردار شوند.

وی افزود: طرح سینما خاطره، بخش جنبى سى و دومین جشنواره بین المللی فیلم هاى کودکان و نوجوانان است و با هدف افزایش نشاط کودکان و نوجوانان در غالب نمایش فیلم‌های شاد، موزیکال و خاطره انگیز به اجرا در خواهد آمد.

به گفته شیخ زاده، سینمای سیار به روستاهای طولا، لافت، طبل، سوزا و کاروان رفته و با نمایش پنج فیلم نوستالژی در ژانر کودک و ‌نوجوان اوقات خوشی را برای اهالی این روستاها علی‌الخصوص کودکان روستا رقم خواهد زد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: شرکت در این جشنواره حق همه کودکان و نوجوانان کشور است و اجرای این طرح می تواند تا حدودی فضای جشنواره را در روستاها شبیه سازی کند تا همه فرزندان ایران از این لذت بهره مند شوند.

یادآور می شود، سینماهای سیار قشم از ساعت 18 تا 24 روزهای 30 مرداد تا سوم شهریور ماه، میزبان روستاهای طولا، لافت، طبل، سوزا و کاروان جزیره خواهند بود تا اوقات شادی را به کودکان و نوجوانان قشمی هدیه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز