در هفته دولت:

بهره‌برداری از ۱۶ پروژه گردشگری

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۷:۳۵:۳۹
کد خبر: ۸۸۸۹۳۰
بهره‌برداری از ۱۶ پروژه گردشگری
مدیرکل میراث ‌فرهنگی استان هرمزگان با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح 16 پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیارد تومان در این هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رضا برومند با بیان این مطلب افزود:  طرح‌های قابل افتتاح شامل 14 اقامتگاه بومگردی با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد و 790 میلیون تومان در بندرعباس، بستک، هرمز، حاجی آباد پارسیان، بندرلنگه و سیریک است که با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال 69 نفر فراهم می‌شود.

او با اشاره به اینکه دو زیر ساخت گردشگری نیز در این هفته به بهره برداری می رسد، افزود: زیر ساخت گردشگری گوهردو سیریک و تخت بندرعباس با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در این هفته به بهره برداری می رسد.

برومند در خصوص پروژه هایی که در این هفته کلنگ زنی و آغاز به کار می کنند، افزود: ایجاد زیر ساخت های گردشگری خورآذینی در شهرستان سیریک، ایجاد زیر ساخت گردشگری طبل در شهرستان قشم و ساماندهی و معرفی و ارتقا گردشگری سواحل مکران در هفته دولت کلنگ زنی می شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان ادامه داد: همچنین دو مجتمع تفریحی گردشگری در شهرستانهای حاجی آباد و قشم (لارک) و دو سفره خانه سنتی در شهرستانهای بستک و قشم (لارک) نیز در این هفته کلنگ ساخت  آنها به زمین زده می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز